Käyttöehdot : Käytetyt kannettavat tietokoneet, varaosat ja huolto., Käytetyt kannettavat tietokoneet takuulla edullisesti, kannettavien varaosat ja huolto. Iso valikoima käytettyjä kannettavia. Myös pöytäkoneet
Ostoskori
0 tuotetta
Yht. 0,00€

jotai jotai jotai jotai jotai jotai jotai jotai

Käyttöehdot

KÄYTTÖEHDOT

Lue myös: Rekisteri ja tietosuoja

Tilaukset

  • Tilaukset tehdään verkkokauppaa kättäen. Poikkeuksena vain suurten yritysten ja julkishallinnon tilaukset, jotka voi hoitaa sähköpostitse.
     
  • Tiedusteluita voi lähettää mieluiten sähköpostitse, mutta tarvittaessa myös puhelimella :0400 300 963, arkisin klo 10-16). Huom. Tekstiviestit eivät tule perille tähän numeroon. 
  • Asiakas sitoutuu tilauksen yhteydessä voimassa oleviin sopimusehtoihin. Tehty tilaus sitoo asiakasta. Sitova kauppasopimus tulee voimaan, kun Nordic IT on sähköpostitse lähettänyt tilausvahvistuksen.
  • Voit tilata tuotteita myös luomatta asiakastiliä verkkokauppaan, tällöin vanhat tilaukset tai asiakastiedot eivät säily.
     
  • Toimituskulut Postin voimassa olevan hinnaston mukaan, kuitenkin vähintään 10.00 EUR / lähetys.
     
  • Asiakkaan tulee olla täysi-ikäinen ja täysivaltainen henkilö. Alaikäinen tarvitsee ostokseensa huoltajan suostumuksen
  • Palveluntarjoajalla on oikeus evätä rekisteröityminen ja oikeus tarvittaessa sulkea Asiakkaan käyttäjätunnus.
  • Voimassaoleva hinta on hinta, joka on Nordic IT:n hinnastossa osoitteessa http://www.laptops.fi. Kaikki sivuston hinnat sisältävät arvonlisäveron 24% ellei toisin mainita esim. Marginaaliverotus. Oikeudet hinnanmuutoksiin sekä mm. tietoteknisiin tai painovirheisiin pidätetään.
  • Myymälästä noudettavia tuotteita pidetään varattuna yhden viikon tilausvahvistuksen saamisesta sähköpostiin.

Toimitukset

  • Toimituskulut kaikkiin verkkokaupan ostoskori tilauksiin verkkokaupassa maksettuna 10,00 EUR (poikkeuksena yli 30kg, >1m, rullakko/matkahuolto/helpostisärkyvät) / lähetys. Pientilauslisää ei ole. Tämä sisältää ainoastaan halvimmalla postitustustavalla tapahtuvan lähetyksen. Halutessasi paketin esim. vakuutettuna tai kotiinkuljetuksella todelliset postikulut lisätään hintaan. Tilauksia toimitetaan ainoastaan Suomen alueella, postimaksut koskevat ainoastaan toimituksissa Suomeen. Ulkomaille toimituksesta voidaan sopia erikseen.
     
  • We ship internationally, please email info@laptops.fi for details.
     
  • Lähetykset kuljetetaan pääsääntöisesti Postin kautta. Esim. Postnord tai Matkahuolto myös mahdollinen isompien erien kohdalla siitä erikseen sovittaessa.
  • Tuotteet voi yleisesti noutaa Turun myymälästä osoitteesta Uudenmaankatu 3, 20500 Turku, ark. 10-17.
  • Tuotteiden kotiinkuljetus onnistuu Turun alueella erikseen sovittavasta lisämaksusta, sekä myös asennuspalvelut lähialueelle. Kysy asennushinnoista
  • Varastotuotteet (lähes kaikki verkkokaupan tuotteet lukuunottamatta esim. tilausakkuja) lähtevät postiin arkisin suoraan vuorokauden sisällä maksusta. Noin 90% tilauksista lähtee matkaan 24 h sisällä maksun saapumisesta Checkout-verkkomaksuja käytettäessä (ennen klo 15 tehdyt tilaukset). Tilaustuotteiden toimitusaika erikseen. Esim. Räätälöidyt tietokonepaketit , kannettavat ja tilaustuotteet pyrimme toimittamaan mahdollisimman nopeasti riippuen maahantuojan varastosaldosta. Esim. Tiettyjen uusien sähköpostitse tilattavien kannettavien varaosien toimitusaika voi olla pidempikin.
     
  • Mahdollisesta yli 2 päivää kestävästä viivastyksestä ilmoitetaan kuitenkin aina asiakkaalle sähköpostilla. Jos et ole saanut lähetysvahvistusta kahden arkipäivän sisällä ota yhteys asiakaspalveluun. Toimitusaika lasketaan siitä lähtien kun maksusuoritus näkyy tilillä.
  • Jos haluat tuotteen välttämättä tiettyyn määräaikaan mennessä, ilmoita siitä esim. tilauksenteon yhteydessä "lisätietoja"-kohdassa.
     
  • Toimitushinnat koskevat toimituksia vain Suomen alueella. Kaikki toimitukset tapahtuvat Itellan tai erikoistapauksissa Matkahuollon välityksellä, elleivät kuluttaja ja Nordic IT muuta erikseen sovi. Sähköposti tarjoukset ovat voimassa viikon tai niin kauan kuin kyseistä erää riittää.
     
  • Posti säilyttää postipaketteja 2 viikkoa jonka jälkeen noutamaton paketti palautuu lähettäjälle PP14 pakettina. Halutessasi uudelleen lähetyksen, maksat postin perimät kulut esim. PP16 + PP14. Huom! Myöskään postiennakkopaketin noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Noutamatta jätetyistä postiennakkopaketeista aiheutuneet molempien suuntien postikulut peritään asiakkaalta kuluttajansuojalain mukaisesti jolloin aiheutuneet palautuskulut 26,00€ peritään laskulla.

Maksuehdot

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan yleensä tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla verkkopankeilla: Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, POP-pankki, Danske Bank, Handelsbanken, S-pankki, Ålandsbanken ja LähiTapiola. Maksaminen tapahtuu Checkout.fi sivuston kautta. Maksutapana käyvät myös Visa ja Mastercard (korteilla maksaessa veloitetaan maksutapalisä 2%), käteinen noudettaessa liikkeestämme, lasku/osamaksu (erillisten palveluntarjoajien kautta) sekä postiennakko/laskutus yrityksille. Alla tarkemmin eriteltyinä.

  • Käteinen. Maksu suoritetaan paikanpäällä käteisellä tai pankkikortilla noudettaessa tuotteen Turusta. Maksuvälineenä käy käteinen tai pankkikortti , Visa tai Mastercard (myös Visa Electron) .
  • Postiennakko käytössä nykyisin vain yrityksille ja yhteisöille. Postiennakkopaketin noutamatta jättäminen ei ole tilauksen peruutus. Noutamatta jätetyistä postiennakkopaketeista aiheutuneet molempien suuntien postikulut peritään asiakkaalta kuluttajansuojalain mukaisesti (12/2015 26,50€)
  • Laskutustilin avaamisesta voidaan myös sopia etukäteen erikseen tietyt ehdot täyttävien yritysten/yhteisöjen kanssa esim. sähköpostitse käytävää kaupankäyntiä varten. (Katso myös yksityishenkilöiden laskutus alempana) Laskussa maksuehto 7 tai 14 päivää netto ellei muuta sovittu, viivästyskorko 8%. Laskun lähetys erikseen: sähköpostina 0EUR, postitse 5,00EUR , Maksukehotus sähköpostina/postitse 10,00EUR
     
  • Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut.. Huom! Maksutapalisä korttimaksamisessa on 2% jonka luottoyhtiö veloittaa maksusta.

    Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

  • Verkkopankit. 

    Maksu pankkipainikkeilla

    Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle. Maksutapalisä

  • Maksut Checkoutin kautta (Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla) sekä osamaksu/laskutus erillisten palveluntarjoajien kautta (palveluista saattaa seurata erillisiä kuluja/korkoja palveluntarjoajien hinnaston mukaan). Pankkikorttimaksuihin lisätään palveluntarjoajan perimä kahden prosentin (2 %) maksutapalisä.
  • Everyday – joustavasti kerralla tai kk-erissä

    Ostaessasi Everyday:llä saat käyttöösi vähintään 300€:n jatkuvan luoton verkko-ostosten tekemiseen. Sopimus on voimassa toistaiseksi. Voit maksaa halutessasi ostoksen laskulla kerralla, jolloin saat keskimäärin 45 vuorokautta maksuaikaa ostoksellesi tai voit maksaa kätevästi luotolla kuukausierissä.

    Maksutavat:

  • Kertasuorituksena
  • – Ei lisäkuluja, mikäli ostos maksetaan kokonaisuudessaan eräpäivään mennessä,
    todellinen vuosikorko tällöin on 0 %.

    – Eräpäivä seuraavan kuukauden lopussa.

  • Kuukausierissä
  • – Minimilyhennys 1/5 laskun loppusummasta, kuitenkin vähintään 20€.

    – Eräpäivän jälkeen avoimeksi jäävälle saldolle lasketaan kuukausikorkoa 5 %.

    – Tyypillisen 500€:n luottosumman todellinen vuosikorko on 48,52 %.

    Everyday:llä voi maksaa täysi-ikäinen hyvin raha-asiansa hoitava Suomen kansalainen.
    Sopimuksen allekirjoitus tapahtuu omilla henkilökohtaisilla verkkopankkitunnuksilla.
    Everyday tarkistaa maksajan henkilöluottotiedot Suomen Asiakastieto Oy:stä sekä henkilötiedot väestötietojärjestelmästä.

    18–20-vuotiaat uudet asiakkaat voivat ostaa enintään 300 €:lla ja yli 21-vuotiaille uusille asiakkaille rahoitusta myönnetään enintään 1000 €. Asiakkuuden kehittyessä yli 21-vuotiaat voivat hakea rahoitusta enintään 2000 € ostoksiin.

    Lisätietoja: http://www.everyday.fi/verkkomaksu/

    PINS

    PINS-pisteitä ("pinssejä") saavat yksityisasiakkat PINS-logolla varustetuista tuotekategorioista. Kortin numero syötetään kassalla. 

    Jousto

    Jousto on kotimainen palvelu, jolla asiakas rahoittaa nettiostoksensa nopeasti ja turvallisesti. Jousto palvelu on tarkoitettu 20–75-vuotiaille suomalaisille yksityishenkilöille, jotka ovat hoitaneet raha-asiansa moitteettomasti. Joustoa voi saada 20-2000 euron ostoksiin. Laskun asiakas saa halutessaan myös sähköpostiin. Hakiessaan Joustoa asiakas tunnistautuu ensin millä tahansa suomalaisen pankin verkkopankkitunnuksilla ja tämän jälkeen täyttää lomakkeelle tietonsa. Päätöksen ja tiedon lainan myöntämisestä hän saa heti. Tämän jälkeen asiakas palautuu verkkokauppaan takaisin ja tilaus on käsitelty.

    Kun asiakas maksaa Joustolla ja valitsee maksutavaksi Jousto Laskun, hän saa maksuaikaa 14 vuorokautta. Ainoa kulu on laskutuspalkkio 4,90 €/lasku. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Laskulla on maksimissaan 1000 €.

    Asiakas voi maksaa myös erissä Jousto Osamaksulla 1-12 kuukauden takaisinmaksuajalla. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku ja kuukausittainen nimelliskorko 2,42 %. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Osamaksulla on maksimissaan 2000 €.

    Joustolla maksaminen on erittäin turvallista. Maksutapahtuma ja tietojen välitys tapahtuu aina suojatussa yhteydessä.

    Lue lisää Joustosta osoitteessa www.jousto.com.

  • SveaWebPay Lasku ja Osamaksu

    SveaWebPay (myöhemmin Svea) tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden ostaa ostokset laskua vastaan 14 päivän maksuajalla. Kun asiakas valitsee vaihtoehdoksi ”maksa laskulla” luottotiedot tarkistetaan henkilötunnusta vastaan. Ostoksien toimitus tapahtuu osoitteeseen, joka löytyy väestörekisteristä. Maksuehto on 14 päivää. Viivästyskorko on 7 % + korkolain mukainen viitekorko. Maksuhuomautuksesta veloitamme 5 euroa. Ostajan tulee olla täyttänyt 18 vuotta.

    Asiakkaalla on mahdollisuus muuttaa lasku tililuotoksi maksamalla laskulla mainittu minimierä. Ensimmäisen laskun takaa löytyy tililuoton tarkemmat luottoehdot. Tililuottoasiakkaana voi tehdä ostoksia tiliin Svean sopimusasiakkailta. Asiakas voi tehdä lisäostoksia aina, kun hänellä on luottorajaa jäljellä ja hän on maksanut ostokset osissa luottosopimuksen ehtojen mukaisesti.

    Tililuoton voi maksaa milloin tahansa kokonaan pois ilman lisäkuluja. Mikäli asiakas haluaa hyödyntää tiliään sopimusaikana myös muihin ostoksiin ja luoton maksuaika on jo valittu maksimipituiseksi, tulee asiakkaan nostaa kuukausittaista lyhennyserää. Vastaavasti, mikäli maksuaikaa halutaan pidentää, voidaan pienentää kuukausittaista lyhennyserää.

    SveaWebpay tarjoaa asiakkaalle mahdollisuuden maksaa ostokset osissa. Tämä on mahdollista, kun asiakas hyväksyy luotonmyöntökriteerit ja täyttää henkilötunnuksensa kassalla. Hän saa kotiinsa osamaksusopimuksen (2 kappaletta) joista tulee allekirjoittaa toinen ja palauttaa se Svealle. Samalla asiakas saa myös osamaksun tarkemmat ehdot, jotka hän allekirjoituksellaan hyväksyy.

    Luottoajan asiakas voi valita itselleen parhaiten sopivaksi. Luotto tulee hoitaa sovitun ajan kuluessa. Se edellyttää, että asiakas maksaa vähintään sovitun summan kuukausittain. Luonnollisesti voidaan maksaa myös koko luoton pois kerralla ilman kuluja käyttämättömältä luottoajalta.

    Mikäli maksut jäävät maksamatta, eikä Svea ole saanut yhteydenottoa maksun hoitamisesta, siirrämme saatavat perittäviksi kuluttajansuojalain ehtojen mukaisesti. Lisätietoja ehdoista ja palvelusta saa asiakaspalvelustamme. Lukekaa tarkemmat ehdot tästä. Lisätietoja etämyynnistä ja internetissä tapahtuvasta kaupankäynnistä saa kuluttajaviraston sivuilta www.kuluttajavirasto.fi tai tililuottosopimuksestamme, jonka löydätte www.sveawebpay.fi. Svea noudattaa myös henkilötietosuojalakia. Myös tästä löytyy lisätietoja kuluttajaviraston sivuilta. Luottoon liittyen voi aina ottaa yhteyttä Svean asiakaspalveluun numeroon 09 4242 3092 tai asiakasinfo@svea.fi

    Yhteystiedot:
    Svea WebPay/ Svea Ekonomi Ab, filial i Finland Atomitie 2 C
    00370 Helsinki
    Puhelin: 09 4242 3092
    Sähköposti: webpay@svea.fi www.sveawebpay.fi

Takuu

  • Kaikilla verkkokaupassa olevilla tuotteilla on vähintään 1kk takuu (Uusilla 3-36kk), ellei ilmoituksessa mainintaa "rikki/korjattavaksi/ilman takuuta/jne.." (Poislukien käytetyt kannettavien akut sekä projektorilamput). Monissa koneissa vielä valmistajan takuu voimassa jolloin takuu hoidetaan suoraan valmistajan kautta (ohjeet toki annetaan, tai voidaan hoitaa meidän kautta huoltoon).
     
  • Huoltotyöllä sekä siihen käytetyillä varaosilla myös vähintään 1kk takuu. Takuu ei kata muita kuin huollon alaisia vikoja.
     
  • Takuu kattaa tuotteissa esiintyvät rakenne-, raaka-aine- ja valmistusviat. Takuu ei kata vikoja, jotka ovat aiheutuneet ulkopuolisista tekijöistä (esim. ukkosen aiheuttamat vauriot), huolimattomasta tai virheellisestä käsittelystä tai käytöstä, valtuuttamattoman huollon (Tämä varsinkin koskee kannettavien varaosia) tai sivullisen suorittamasta toimenpiteestä, tai luonnollisesta kulumisesta.
     
  • Takuu ei myöskään kata ohjelmistotukea, ohjelmistojen tai käyttöjärjestelmän palauttamista kiintolevylle (esim virustapauksissa) eikä laitteiston konfigurointeja. Emme vastaa välillisistä kustannuksista, korvaamme ainoastaan takuunalaisen tuotteen.
     
  • Takuut eivät koske käytettyjen kannettavien tai matkapuhelinten akkuja, eikä käytettyjen projektoreiden lamppuja. Eikä myöskään kannettavien varaosien valtuuttamattomien osapuolien (tee-se-itse miehien) osien vaihtoa kuten emolevy, näyttö tai muu enemmän ammattitaitoa vaativa työ.
     
  • Emme myöskään vastaa takuuvaihtoon tulevien laitteiden mahdollisten tietojen katoamisesta. Joten ota tiedot talteen ennen takuuseen lähetystä. Voimme myös varmuuskopioida tiedot ulkoiselle tallennusvälineelle lisähinnasta mahdollisuuksien mukaan (esim. viallinen kiintolevy).
  • Laitteen takuukorjaukseen toimittamisesta voit käyttää asiakaspalautustunnusta. Huom! Vain yksityis-asiakkaat, yritykset Itella Next Business Day. ) Lähetämme tuotteen takaisin Suomen alueelle. Useissa uusissa laitteissa on maahantuojan takuu joka voi poiketa meidän tarjoamasta lisätakuusta. Eli ensisijaisesti takuun hoitaa maahantuoja (Esim. useat TFT näytöt, kannettavat on noutotakuu suoraan asiakkaan kotoa tai kotikorjaustakuu jolloin huoltomies tulee vaihtamaan osan paikanpäälle. ns. Onsite) Näitä myös osassa käytettyjä koneita- Jos tuotteessa ei testien jälkeen ole vikaa tai vika aiheutunut esim. huonosta paketoinnista, muun lisälaitteen asennuksesta, ohjelmiston aiheuttamasta virheestä tai tietokone viruksesta peritään lisäksi tarkistusmaksu min. 29EUR. Lisäksi takaisinlähetyskulut postin hinnaston mukaan. Tässä tapauksessa tuote palautetaan yleensä postiennakolla.
     
  • Huoltoon toimitetut noutamattomat/lunastamattomat laitteet säilytetään 3kk huollon valmistumisen ja huoltolaskun lähettämisen jälkeen.

Palautukset reklamaatiot

  • Noudatamme kuluttajansuojalakia. Kuluttajansuojalaki ei koske yrityksiä tai tilannetta, jossa ostettua tuotetta käytetään elinkeinotoiminnassa.
  • Kuluttajansuojalain mukaan asiakkaalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet neljäntoista (14) päivän kuluessa tuotteen / tuotteiden ostohetkestä lähtien (ostohetkeksi katsotaan päivä, jolloin tuotepaketti on lunastettu tai kuitin päivämäärä. Asiakkaan vastuulla on tarvittaessa osoittaa lunastuspäivä). Tuotetta ei saa olla käyttöönotettu. Palautusoikeus on tehty että tuotteen voi nähdä kuten liikkeestä ostettaessa. Tuote ei ole käyttämätön jos esim. tietokoneen käyttöjärjestelmä on otettu käyttöön, korva- tai nappikuulokkeita kokeiltu. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla olennaisesti samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. Sinetöidyn tuotteen sinetin täytyy olla ehjä, esim. mm. pelit, elokuvat, ohjelmistot ja tulostuspatruunat. Tuote voidaan palauttaa joko postitse (Palautus asiakkaan kustannuksella) tai palauttamalla tuote myymälään. Rahoja ei kuitenkaan palauteta mikäli asiakas on rikkonut tuotteen ts. kyse ei ole valmistusviasta, palautus on puutteellinen tai tuote ei ole myyntikunnossa. Erikoistilauksena toimitetuilla tuotteilla ei ole vaihto/palautusoikeutta. Suorassa kaupassa palautusoikeutta ei ole vaan vastuu rajoittuu takuuvaihtoon.
     
  • Ilmoitus palautusoikeuden käyttämisestä on tehtävä tuon 14 päivän kuluessa ja tuote palautettava välittömästi. Pelkkä tavaran noutamatta jättäminen tai paketin palautus ei riitä. Palautusilmoitus mieluiten sähköpostitse osoitteeseen info@laptops.fi ENNEN tuotteen palauttamista (josta saat myös palautus ja pakkaus ohjeet). 23.6.2014 alkaen asikaspalautuksissa (Ei koske takuutapauksia) kuluttaja maksaa palautuksesta aiheutuneet postimaksut. Tällöinkin voi käyttää asiakaspalautusnumeroa joka on edullisempi tapa. Palautuspostikulut vähennetään rahan palautuksen yhteydessä.
     
  • Kuluttaja-asiakas saa Itellan palautuskoodin , aiheettomista takuu lähetyksistä perimme myös postimaksut tarkistusmaksun lisäksi. Liitä mukaan pakettiin ehdottomasti yhteys- sekä maksunpalautustiedot. Huom. Postiennakko-paketteja emme lunasta! Palautus lähetetään osoitteeseen Nordic IT Solutions Oy, Uudenmaankatu 3, 20500 Turku.

    Erikois/poikkeustapauksissa myönnetystä palautusoikeudesta (Yli 14 päivää tai tuote käyttöönotettu) veloitetaan tuotteen käsittelystä ja arvonalennuksesta aiheutuvia kuluja vähintään 20% tuotteen hinnasta.

  • Jos huomaat että sinulle on toimitettu väärä tuote, tuote on vaurioitunut tms., tulee kuluttajan ilmoittaa asiasta mahdollisimman nopeasti joko sähköpostitse osoitteeseen info@laptops.fi tai postitse osoitteeseen Nordic IT Solutions Oy, Uudenmaankatu 3, 20500 Turku. Virheellinen toimitus palautetaan saatujen ohjeiden mukaisesti. Palauttaminen tapahtuu reklamaation tekemisen jälkeen. Saatuaan palautetun tavaran, Nordic IT palauttaa jo mahdollisesti maksetun kauppahinnan viimeistään 14 päivän sisällä asiakkaalle (normaalisti samana päivänä jos testaus mahdollista).
     
  • Tuotepalautukset:
    - Alkuperäisessä paketissa kunnolla pakattuna. (pehmusta paketti hyvin, pakkaa tarvittaessa antistaattisesti ja lähetä tarvittaessa särkyvänä (esim TFT näytöt). Varmista riittävä pehmustus tuotteen ympärille. Mikäli tuote on voinut särkyä tai vahingoittua kuljetuksessa, emme hyväksy tuotteen palautusta.
    - Mukana kopio takuukuitista tai laskusta.
    - Mukana lähete, josta ilmenee tuotteen mahdollinen, havaittu vika.
    - Viimeistään 14 päivän kuluessa ostohetkestä.
    - Emme lunasta posti- tai rahtiennakkona lähetettyjä tuotepalautuksia.
    Tarkemmat ohjeet pakkauksesta sähköpostitse.
     
  • Kulutajansuojalaki, 5 luku Kuluttajankauppa
    Myyjän oikeus vahingonkorvaukseen 28 § (5.1.1994/16)

    Jos myyjä purkaa kaupan ostajan maksuviivästyksen vuoksi ennen kuin ostaja on saanut tavaran hallintaansa tai jos ostaja peruuttaa tavaran tilauksen 25 §:n mukaisesti, myyjällä on oikeus korvaukseen niistä erityisistä kustannuksista, joita hänelle on aiheutunut sopimuksen tekemisestä ja täyttämisestä ja jotka todennäköisesti jäävät hyödyttömiksi, sekä kaupan purkamisen tai peruutuksen vuoksi aiheutuvista erityisistä kustannuksista. Muusta vahingosta myyjällä on oikeus saada korvaus, joka on kohtuullinen ottaen huomioon tavaran hinta, sopimuksen purkamisen tai peruutuksen ajankohta, sopimuksen täyttämiseksi suoritetut toimenpiteet sekä muut seikat.
  • Virhevastuu ja takuu kuluttajaviraston sivuilla.

Kuljetuksessa rikkoutuneet lähetykset

  • Mikäli paketti on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilatut tuotteet ovat vioittuneet, tee postikonttorissa heti asiasta vahinkoilmoitus. Ota tämän jälkeen yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi korvauksesta/toimenpiteistä.

Ylivoimainen este

  • Emme vastaa siitä, että tilauksen toimitus estyy, vaikeutuu tai myöhästyy vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevasta seikasta, kuten sodasta, luonnonmullistuksesta, vienti- tai tuontikiellosta, viranomaisen päätöksestä, yleisen liikenteen häiriintymisestä tai muusta vastaavasta normaalia toimintaa vaikeuttavasta tai estävästä toiminnasta.

Riitojen ratkaisu

  • Tästä etäkauppasopimuksesta aiheutuviin riitoihin ja erimielisyyksiin sovelletaan Suomen lakia.
Microsoft Registered Refurbisher

Nordic IT Solutions Oy
Verkkokauppa

Laptops.fi / Kannettavat.fi
info@laptops.fi
20500 Turku
Puhelin: 0400-300963 (10-17)

Myymälä

BPC Solutions
Uudenmaankatu 3
20500 TURKU
SUOMI SVENSKA ENGLISH
Puh 02-250 5215
TXT +358 500 300963
(Vain Tekstiviestit)
myynti@bpcsolutions.fi
www.bpcsolutions.fi
www.bpc.fi
Arkisin 10.00 - 17.00 Lauantaisin suljettu

Huolto

PC911 Turun Pikamikrohuolto
Hämeenkatu 20
20500 Turku
info@pc911.fi
02-4692911
www.pc911.fi

Copyright © 2017 Nordic IT Solutions Oy. Powered by Zen Cart
IP osoitteesi: 54.156.42.165